Wracam po dłuższej przerwie, wymuszonej przez pewien egzamin, ku mej uciesze już zaliczony ;]
Teraz z wielkim entuzjazmem zabieram się za zorganizowanie naszego domu, który niebawem wstąpieniem w związek małżeński stworzymy :-)
Jesteśmy na etapie remontu, co wiąże się ze sporą ilością faktur, później czas na urządzanie... i dopiero wtedy się zacznie: faktury, karty gwarancji, paragony... czyli całe stosy papierów.
Jesteśmy na etapie remontu, co wiąże się ze sporą ilością faktur, później czas na urządzanie... i dopiero wtedy się zacznie: faktury, karty gwarancji, paragony... czyli całe stosy papierów.
Jak się w tym odnaleźć? I czy jest tutaj miejsce na minimalizm ?
Jestem ciekawa Waszych sposobów na porządek w dokumentach.
Jestem ciekawa Waszych sposobów na porządek w dokumentach.
Ja mam w głowie tylko takie banalne pomysły jak segregatory, koszulki, teczki...
Na pewno olbrzymią pomocą okazują się e- faktury i internetowa bankowość.
Muszę opracować jakiś system ;-)
Czekam na Wasze podpowiedzi!
Czekam na Wasze podpowiedzi!
Obrazek z: http://it.lesd.k12.az.us/what-we-re-up-to/News |
Dokumenty wyrzucalne: skanowac/zrobić zdjęcie, wrzucić w redundantne miejsca (dysk zewn + backup) i do niszczarki
OdpowiedzUsuńDokumenty wyrzucalne po kilku latach: skanować/zrobić zdjęcie, wrzucić do koperty z napisem "zniszczyć w 20XX"
Dokumenty niewyrzucalne: skanować/zrobić zdjęcie, wlozyc do segregatora wg daty.
Pliki ze skanami zbieram na dyskach w katalogach: rok/miesiac/opis_slowny